Ungefär så låter en av de vanligaste kommentarerna från besökarna i Tycos långtradare. Vilket inte är utan avsikt - just bredden på sortimentet är en av företagets viktigaste konkurrensfördelar, och något man med stolthet visar upp på turnén.
Långtradaren är också bred. När den parkerats kan sidorna skjutas ut så att totalytan blir 100 kvadratmeter, vilket är tillräckligt för ett 30-tal.
Färden började i ålborg i Danmark vid mitten av mars, tog sig genom Sverige i april och fortsatte in i Finland i maj. Turnén avslutas i Norge med final i Oslo i början av juni. Totalt besöks 44 orter, varav 15 i Sverige.
- Vi har i genomsnitt ett hundratal besökare i snitt på varje ställe. I Göteborg och Västerås hade vi betydligt fler men Stockholm var lite av en besvikelse, säger Christer Thibblin, vd för Tycos nordiska verksamhet.
Tyco är ett jättestort företag, störst i världen på passiv elektronik och faktiskt ett av världens 50 största företag alla kategorier, sett som marknadsvärde. Omsättningen förra året var strax under 30 miljarder dollar, varav elektronik utgjorde en tredjedel. Kontaktdon och andra produkter för förbindningsteknik dominerar förstås, och bland företagets drygt 30 varumärken är onekligen AMPs kontaktdon mest kända. Men även överspänningsskydd och reläer är viktiga produkter.
Adam Edström