JavaScript is currently disabled.Please enable it for a better experience of Jumi. Outsourcing

Känner igen uttalandet "Ericsson motiverar affären med att företagsväxlar ligger utanför kärnaffären." Samma sak har det även sagst om radio biten som innan GSM slog igenom på 90 talet inte heller var ett område för /// att satsa på liksom mobiltelefonerna som om det inte vore för operatörernas krav på att man vill se hela kedjan telefon-system så hade idag inte det lönsamma SEMC funnits. Hur vore det om ledningen kunde lära sig att utveckla och se möjligheter med verksamheter och hur man på bästa vis går vidare med utvecklingen istället för att gå den enkla vägen med outsourcing/nedläggning som faktiskt på sikt inte gynnar varken Företaget-Staten-Ned på enskild indvid nivå?

Prenumerera på Elektroniktidningens nyhetsbrev eller på vårt magasin.


MER LÄSNING:
 
KOMMENTARER
Kommentarer via Disqus

Rainer Raitasuo

Rainer
Raitasuo

+46(0)734-171099 rainer@etn.se
(sälj och marknads­föring)
Per Henricsson

Per
Henricsson
+46(0)734-171303 per@etn.se
(redaktion)

Jan Tångring

Jan
Tångring
+46(0)734-171309 jan@etn.se
(redaktion)